Verhuisfirma

Verhuisfirma voor een verhuisservice op maat: kies voor een lokale verhuisdienst met ervaring en prima referenties

Dé verhuisfirma draagt de naam Brugse Liftservice, ooit ontstaan als verhuurder van ladderliften maar intussen alom bekend in de regio als verhuisfirma met liftservice, maar af en toe ook zonder. Onze verhuisservice van is afgestemd op wat minimaal nodig is voor een vlotte verhuis zonder problemen. Daarom voorzien we standaard:

  • een ruime verhuiswagen waar we marge hebben bij het stapelen,
  • voor kantoor- of bedrijfsverhuizingen zijn dat er soms meerdere,
  • minimum 2 personeelsleden die van aanpakken weten,
  • veel materiaal zoals verhuisdekens om alles te beschermen,
  • op vraag houden we verhuisdozen ter beschikking.

Aan elke verhuisdienst kunnen bijkomende opties gekoppeld worden:

  • verhuislift
  • tijdelijke meubelopslag
  • verkeersborden, de reservatie van verkeersplaatsen of andere administratieve hulp,
  • extra manschappen bij grote of moeilijke verhuizing,
  • een montageploeg, inpakservice

Maar vooraleer deze supplementen te bestellen: zie checklist onder verhuistips.

Verhuisfirma die zijn punten verdient. Dit komt doordat we als vakkundige verhuisdienst goed voorbereid aan de start komen, professioneel handelen en de klant voorop stellen

Een goede verhuisfirma omvat veel meer dan een verhuiswagen, meubellift en een paar verhuismedewerkers die hun diensten aanbieden.

 

  • Vooreerst moet alle materiaal van de beste kwaliteit zijn: recent, met voldoende capaciteit, uiteraard gekeurd, perfect onderhouden, professioneel bestuurd.
  • De voorbereiding van onze zijde omvat een uitgebreid gesprek met de klant, een zekere doorlichting van de beide adressen inzake openbare weg, bereikbaarheid, toegankelijkheid, kenmerken van het gebouw, indeling van de plaatsen enz. Daarvoor komen we ter plaatse, bekijken we Google Maps en Streetview, nemen contact met het gemeentebestuur, overlopen onze dossiers over voorgaande verhuisopdrachten in uw gemeente.
  • De verhuisdag zélf vraagt volstrekte discipline: op een geschikt uur starten, werken volgens plan, taakverdeling organiseren, schade voorkomen, omzichtig zijn in alles.
  • De klassiekers zijn: openslaande kastdeuren, schoven die er uit vallen (soms nog met inhoud), overschatting van fragiele items, te weinig volk voor zware of kostbare stukken, huishoudtoestellen waarvan men vergeten was ze de dag voordien af te zetten, kasten, sofa’s of decoratiestukken die finaal niet door het deurgat gaan, kussens die minder hechten dan verwacht, overlading van dozen waardoor deze het niet kunnen houden, de verkeerde mix van spullen, inpakdozen zonder opschrift, sleutels vergeten van de nieuwe woonst. Het is mede onze taak als verhuisfirma om op alles goed te anticiperen.
  • Een verhuisfirma uitkiezen die van de streek is, heeft voordelen. De kostprijs van een lokale speler valt lager uit, er is de vertrouwdheid met de verkeerssituatie, het parkeerbeleid, de plaatselijke gewoonten. Dit komt de efficiëntie ten goede.
  • Voor een klantgerichte verhuisservice zit je goed bij Brugse Liftservice: de medewerkers zijn gekwalificeerd, behulpzaam en vriendelijk; er wordt gewerkt met topmateriaal, de dienstverlening is compleet en alles blijft binnen eigen beheer, ook de tijdelijke meubelopslag.

Verhuisfirma voor particulieren en bedrijven die een verhuizing doen naar wat verder, de andere kant van België, het buitenland

Dé verhuisfirma heet Brugse Liftservice, gespecialiseerd in alle opdrachten. Zowel gezinnen, alleenstaanden, senioren, studenten, bedrijven en kantoren doen beroep op de verhuisfirma Brugse Liftservice. Of ze nu veranderen van locatie binnen eigen gemeente of daarbuiten: iedereen wordt bediend. Het meest wordt verhuisd binnen eigen gemeente, naar buurgemeenten, een andere centrumstad, de kust, het buitenland.

Wat kost een verhuisfirma zoals Brugse Liftservice voor een verhuis?

Brugse Liftservice, gekend als relatief goedkope verhuisfirma, vraagt 110 € per uur waar verhuiswagen plus 2 medewerkers zijn inbegrepen. Daarnaast  is er de vergoeding voor brandstof en heffing aan 1,75 € de kilometer. De liftservice komt op 90 € voor de start en het uurloon voor bijkomend verhuispersoneel bedraagt 35 €.